עדכון קצר מהנעשה ביישוב 15.1.21

דף הבית > כללי > עדכון קצר מהנעשה ביישוב 15.1.21

עדכון קצר מהנעשה ביישוב 15.1.21

✅  גני ילדים
התקיים סיור של גבי ודורי עם נציגי המועצה לאיתור מקום לשני גנים לשנה הבאה. הצורך נובע מפינוי של גן עירית עקב תחילת עבודות על המעון החדש וכן עבור גן חב"ד. בשבוע האחרון במסגרת פגישה עם אגף חינוך קיבלנו עדכון על התקדמות משמעותית במצב המשפטי של מגרש 515 (השטח שליד הרב תכליתי) המיועד לבניית גני קבע, וכעת מדובר בפתרון זמני לשנה הבאה. בעז״ה בשנה לאחר מכן כבר יהיו מבני קבע.

✅  בית הספר הישובי
החלה ההרשמה לכיתה א לבית ספר החדש. יצאו מספר תקשורים להורים בנושא מטעם המועצה והמזכירות. עדנה ומאור עובדים מול המועצה בנושא.

✅  שעוני קר"מ
בשעה טובה התוכנה עלתה לאויר ועובדי המזכירות עברו הדרכה בנושא. אנחנו נמצאים בהרצה של המערכת וכבר גילינו 35 מונים בשבוע הראשון עם דליפות ברמות שונות. רמת האמינות מאוד גבוהה וגם השירות של ארד מצוין.
אנחנו מקדמים מול מקורות חיבור פלט לחיבור שלהם כדי שנוכל להשוות בין הצריכה של התושבים להזרמה של מקורות. אין ספק שהפרויקט הזה יביא שינוי בנושא פחת המים בישוב.

✅  הרחוב הלא סלול וסימון כבישים
גבי המזכיר נפגש עם חברת אופק והמועצה לטובת השגת אישור של חברת חשמל לחיבור הרחוב. שלושת הגורמים חוברים באינטרס משותף כדי להתקדם לביצוע הפיתוח של הרחוב.
הושלמה צביעת פסי האטה וסימוני כבישים.

✅  תאורה בכביש גישה ליישוב
לאחר שנפגע הכבל שמזין את קו התאורה, התקלה תוקנה השבוע בשעה טובה. התיקון נעשה בעבודה של גבי מול יוסי מרגלית מאגף שפע. על פתרון הקבע לציר הזה, אריאל בן זינו עובד מול יוסי דגן.

✅  המעון להורים חיוניים
פתחנו את המעון עם 20 ילדים להורים חיוניים. בעקבות הנחיות של התמ"ת הכנסנו מצלמות בפרויקט השבוע, לפי החוק שהתמ"ת פרסם. יש החזר מסוים מהתמ"ת.

✅  הוזלת מסלולי סלולר
בהמשך לישיבת התקציב, נעשתה עבודת מו״מ והתייעלות בחשבונות הסלולר של עובדי היישוב.
תודה רבה לגבי ולעובדי המזכירות על העבודה המסורה

הדפסה
שליחה באימייל
דילוג לתוכן